#ՀԱՂԹԵԼՈՒԵՆՔ. սոցիալական արշավներ ընկերություններից

1631

#ՀաղթելուԵնք #ArtsakhStrong․ թերևս այս հեշթեգերով սկսվեց սեպտեմբերի 27-ի առավոտը, երբ թուրք-ադրբեջանական ագրեսիայի դեմ դուրս եկած մեր հզոր հայոց բանակին զուգահեռ վերադասավորվեցին ուժերը նաև մեդիա դաշտում։

Չնայած բոլոր դժվարություններին ու միջազգային հանրության արձագանքներին՝ տարբեր ընկերություններ կարողացան մի քանի ժամերի ընթացքում գրավել ողջ աշխարհի ուշադրությունը, կրեատիվ ոճով ներկայացնել արցախյան իրավիճակը ու ևս մեկ անգամ ի ցույց դնել ճշմարտությունը տարբեր սոցիալական արշավների ու մտածված վիզուալների միջոցով։

Այժմ StaffMedia-ում համահավաք ձեզ ենք ներկայացնում մի շարք ընկերությունների արշավներ, որոնցով կարող եք կիսվել տարբեր սոցիալական ցանցերում՝ էլ ավելի բարձրացնելով ամբողջ աշխարհի իրազեկվածությունն ու դրդել իրավիճակը կարգավորող քայլերի։

Իհարկե, եթե կլինեն հետաքրքիր արշավներ, որոնք բաց են թողնվել, կարող եք կիսվել մեզ հետ մեկնաբանություններում։


ԴԱԴԱՐԵՔ ԳՆԵԼ ԹՈՒՐՔԱԿԱՆ ԱՊՐԱՆՔՆԵՐ/ STOP BUYING TURKISH PRODUCTS

Braind ընկերությունը միանգամից գործարկեց իր ողջ ներուժը՝ թուրքական ապրանքներ չգնելու գաղափարը դարձնելով վիզուալ իրականություն։ Ամբողջական շարքին կարող եք ծանոթանալ ֆեյսբուքյան էջում։

Geplaatst door Braind op Donderdag 1 oktober 2020

ՏԱՐԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆ, ՈՐ ՊԵՏՔ Է ԻՄԱՆԱՔ/ DIFFERENCE YOU MUST KNOW

Davel Creative Agency-ն այս ռազմական գործողություններին նվիրված շարքում իրերն իրենց անունով կոչեց՝ միջազգային հանրությանը մատուցելով իրականությունը։ Ամբողջական շարքին կարող եք հետևել ֆեյսբուքյան էջում։


ԵՍ ՄԱՍՆԱԳԵՏ ԵՄ, ԻՄ ԳՈՐԾԸ ՀԱՂԹԱՆԱԿՆ Է/ I AM A SPECIALIST, MY WORK IS VICTORY

staff.am-ն այս պայքարում ներկայացավ իրեն հատուկ տեսանկյունից․ բոլոր մասնագետները՝ բժիշկ, ուսուցիչ, ծրագրավորող թե քաղաքագետ, յուրաքանչյուրն ունի իր ուրույն անելիքն այս գործում։ Այդ բոլոր գործերն էլ բռունցքվում են ու մեզ էլ ավելի մոտեցնում ՀԱՂԹԱՆԱԿԻՆ։

Geplaatst door staff.am op Donderdag 1 oktober 2020

ԿՈՉ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ/ CALL ON INTERNATIONAL ORGANIZATIONS

Ինչպես է միջազգային հանրությունը արձագանքում այս երևույթին, և ինչպիսին է իրականությունը․ ահա այսպիսի շարք թողարկեց WELL PR Agency-ն՝ կոչ անելով միջազգային հանրությանը վերջակետ դնելու նման վերաբերմունքին։


ՀԻՄԱ, ՇՈՒՏՈՎ / NOW, SOON

Avetisyan Estate-ի կողմից ներկայացված «Հիմա, Շուտով» շարքը լավատեսորեն ցույց է տալիս ծխացող իրականությունն ու մեր կանաչ ապագան։ #ՀԱՂԹԵԼՈՒԵՆՔ
Ամբողջական շարքին կարող եք հետևել ֆեյսբուքյան էջում։


21-ՐԴ ԴԱՐԻ ԱՀԱԲԵԿԻՉՆԵՐԸ / FACES OF 21ST CENTURY’S TERRORISTS

Այն, որ պատերազմում ահաբեկիչներ են ներգրավված, ու այդ խումբը գլխավորում է թուրք-ադրբեջանական ղեկավարությունը, ոչ ոք չի կասկածում։ Այդ մասին է խոսում նաև Aurora Baréalisse Marketing-ի արշավը։


ՉԵՔ ԿԱՐՈՂ / CAN’T

Մեր բազկի զորությանն ու զգետնելու արվեստին ոչ ոք դեռևս չի կարողացել դիմակայել։ Չեք կարող, այսպիսի շարք է թողարկել PIXEL IT Company-ն։ Ամբողջական շարքը ստորև։

#ArmeniaAgainstTerrorism#StopAzerbaijanAggression #ArtsakhStrong #DefendArtsakh

Geplaatst door PIXEL IT COMPANY op Vrijdag 2 oktober 2020

ԻՄԱՍՏ ՈՒՆԻ՞/ DOES IT MAKE SENSE?

Doping Creative Agency-ի կոչը նույնպես ուղղված է գերտերություններին՝ պատկերավոր ցույց տալով թե ով է ագրեսորն ու օկուպանտը։


ԲԱՐՁՐԱՁԱՅՆԻՐ/ SPEAK UP

Այսպես է կոչվում Indigo Branding Agency-ի շարքը։ Եվ այո, պետք է բարձրաձայնենք, քանի որ դեմոկրատիան է վտանգի տակ, մշակութային արժեքներն ու ժառանգությունն է ոչնչացվում, և, վերջիվերջո, սերունդներն են պատերազմում ընդդեմ ահաբեկչության ու ցեղասպանության։


ՃԱՆԱՉԵՔ ԱՐՑԱԽԸ/ RECOGNIZE ARTSAKH

Եվ, իհարկե, ճանաչեք Արցախը: Շարք PanArmenian-ից։ #ՀԱՂԹԵԼՈՒԵՆՔ