«Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա»-ն միջազգային առաջին ընկերություններից է, որ մուտք գործեց հայաստանյան աշխատաշուկա և էական դեր ունեցավ մասնագետների պատրաստման ու աշխատաշուկայի շարունակական զարգացման գործում։ Այսօր էլ ընկերությունն ակտիվորեն ներկայանում է նոր նախագծերով ու համագործակցություններով՝ ուղղված աշխատակիցների մասնագիտական աճին, շրջակա միջավայրի պահպանությանը և, իհարկե, մեր ապագայի՝ մեր երիտասարդների զարգացմանը։
Առիթը բաց չթողնենք ու միասին ամփոփենք «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա»-ի 2021թ. Նվաճումները, ինչում մեզ օգնեցին «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա»-ի Գլխավոր տնօրեն Արթուր Սահակյանը, ՄՌ ղեկավար Աննա Բարսեղյանը և Կորպորատիվ հաղորդակցության մասնագետ Անի Զաքինյանը։
ՀՈԲԵԼՅԱՆԱԿԱՆ ՏԱՐԻ. «ԿՈԿԱ-ԿՈԼԱ ՀԵԼԼԵՆԻԿ ԲՈԹԼԻՆԳ ՔԱՄՓՆԻ ԱՐՄԵՆԻԱ»-ՈՒՄ ՏՈՆԵՑԻՆ 25-ԱՄՅԱԿԸ
Արդեն 25 տարի է, ինչ ոչ ալկոհոլային զովացուցիչ ըմպելիքներ արտադրող խոշորագույն ընկերություններից «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ
Քամփնի Արմենիա»-ն գործում է Հայաստանում։ Այլ կերպ ասած, 2021 թվականը հոբելյանական տարի էր շատերի կողմից սիրված Գործատուի համար, որի առթիվ էլ հունիս ամսին կազմակերպվել էր միջոցառում ամփոփելու տարիների ձեռքբերումներն ու զարգացման Հեռանկարները։
![](https://staff.am/staffmedia/wp-content/uploads/sites/9/2022/01/Coca-cola-team.jpg)
«2021 թվականը հոբելյանական էր «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Արմենիա»-ի համար. լրացավ ընկերության գործունեության 25 տարին Հայաստանում։ Այս 25 տարիների ընթացքում Հայաստանի շուկայում ներդրվել է 21 միլիարդ դրամ և ստեղծվել մատակարարներից ու գործընկերներից կազմված ծավալուն արժեշղթա: Մենք հավատում ենք, որ բիզնեսի զարգացման կարևորագույն նախապայմանը երկրի սոցիալ-տնտեսական կայուն զարգացումն է, և անում ենք առավելագույնը դրան նպաստելու համար: Իր գործունեության 25 տարիների ընթացքում ընկերությունն ունեցել է բազմաթիվ մարտահրավերներ, հաղթահարել է շատ դժվարություններ, ինչու չէ, նաև արել է սխալներ, ունեցել է ձախողումներ։ Բայց միևնույն ժամանակ անթիվ են մեր ունեցած հաջողությունները, գրանցել ենք գերազանց արդյունքներ և ունեցել ենք բազմաթիվ հաղթանակներ», – մեզ հետ զրույցի ընթացքում այս տարիների ձեռքբերումների մասին պատմեց ընկերության գլխավոր տնօրեն Արթուր Սահակյանը։
FAST FORWARD. ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ՝ ՈՒՂՂՎԱԾ ԱՇԽԱՏԱԿԻՑՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԱՃԻՆ
Յուրաքանչյուր տարի «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա»-ն միշտ հագեցած է լինում աշխատակիցների մասնագիտական աճին ուղղված ծրագրերով, և այստեղ աշխատակիցները կարողանում են օգտվել լավագույն հնարավորություններից կարիերայում հորիզոնական և ուղղահայաց աճ ունենալու համար։
Դե իսկ, 2021թ. Էլ բացառություն չէր, բայց նաև առանձնահատուկ էր Fast Forward ծրագրերով։
«Առաջին հերթին իրականացվել է «Fast Forward» առաջնորդության հմտությունների զարգացման ծրագիրը, որի հիմնական նպատակն է արագացնել մեր աշխատակիցների զարգացումը և նախապատրաստել տաղանդներին իրենց կարիերայում հաջորդ քայլի համար՝ սովորաբար առաջնորդման հաջորդ մակարդակ անցման։ Այս տարի առաջին օղակի ղեկավարների պատրաստման Fast Forward ծրագրում ընդգրկվել են 13 մասնակից, իսկ 7 աշխատակից հաջողությամբ ավարտել են երկրորդ օղակի ղեկավարների պատրաստման ծրագիրը», – ծրագրի հաջողություններով մեզ հետ կիսվեց ՄՌ ղեկավար Աննա Բարսեղյանը:
Տարվա ընթացքում թարմացվել է նաև նոր աշխատակիցների ադապտացիոն (onboarding-ի) ծրագիրը, որն օգնում է նոր աշխատակիցներին հարմարվել մասնագիտական գործունեության պայմաններին և մշակույթին, ընդունել ընկերությունում գործող արժեքներն ու նորմերը, ինչպես նաև համակողմանիորեն ճանաչել բիզնեսը։
«Մասնավորապես, պատրաստվել են մի շարք օգնող նյութեր գործընթացի մասնակիցների համար, հստակցվել է յուրաքանչյուրի դերը և պատասխանատվության շրջանակը, մշակվել է ճանաչողական հանդիպումների շարք»։
Բացի այս ծրագրերից, աշխատակիցների մասնագիտական հմտությունների զարգացման նպատակով ներդրվել են նաև Վաճառքի և Մատակարարման շղթայի ակադեմիաները, ինչը հնարավորություն է տալիս նոր աշխատակիցներին ձեռք բերել մասնագիտական գիտելիքներ և ունենալ բացառիկ կատարողական՝ համապատասխանելով շուկայի կարիքներին։
«Այս ձևաչափով մենք փորձում ենք հասկանալ առկա բացերը և հատուկ մշակված գործիքակազմի միջոցով օգնել ավելի արագ զարգացնել անհրաժեշտ հմտությունները»։
ԹԻՄԻ ՀԱՄԱԼՐՄԱՆ ՆՈՐ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ԲԱԶՄԱԶԱՆՈՒԹՅՈՒՆ
«Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա»-ում բոլոր աշխատակիցները տարբեր են, ու յուրաքանչյուրն ունի իր ուրույն արժեքն ու անհատականությունը:
Մեր ընկերության յուրահատկությունն է խրախուսել կարծիքների բազմազանությունը, որն էլ մեզ ամեն օր առաջ է մղում: Մենք փոփոխել ենք մեր մոտեցումները նոր աշխատակիցների ներգրավման հարցում, մասնավորապես, նպատակադրվել ենք ունենալ կին աշխատակիցներ այն պաշտոններում, որոնցում մինչ այդ կանայք ներգրավված չեն եղել։ Դրան ուղղված քայլերից մեկը իրազեկվածության բարձրացումն է ընկերությունում և աշխատաշուկայում, որին ուղղված քայլերից մեկը Կանանց միամսյակին նվիրված տեսանյութերի շարքն էր, որտեղ պատմում էինք ոչ ստանդարտ դերեր զբաղեցնող կին աշխատակիցների մասին։ Արդյունքում մենք կարողացել ենք այս տարի Վաճառքի թիմը համալրել 3 կին շուկայի զարգացման պատասխանատու աշխատակիցներով, ինչն այդքան էլ բնորոշ չէ մեր շուկային, – հավելեց Աննան։
Այս տարի «Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա»-ում կազմակերպվել են օնլայն և օֆլայն ինթերնշիփեր։ Օնլայն ինթերնշիփին մասնակցել են 26, իսկ օֆլայնին՝ 8 մասնակից Հայաստանի առաջատար բուհերից։ Մասնակիցները հնարավորություն են ունեցել ստանալ գիտելիքներ բիզնես գործընթացների վերաբերյալ, զարգացնել մասնագիտական հմտությունները, մասնակցել նոր նախագծերի և կորպորատիվ ծրագրերի։
ԱՇԽԱՏԱԿԻՑՆԵՐԻ ՆԵՐԳՐԱՎՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ԽՐԱԽՈՒՍՄԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ
«Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա»-ում որևէ տարբերություն չի դրվում անհատական և թիմային հաջողությունների միջև ու հավասարապես ըստ բաժինների խրախուսվում է յուրաքանչյուր արդյունք։ Մասնավորապես, Մատակարաման շղթայի աշխատակիցներին խրախուսման նպատակով կազմակերպվել է «Supply Chain Awards» խրախուսական հանդիպումների շարքը՝ ուղղված Մատակարարման շղթայի թիմերի և անհատների գրանցած արդյունքների ամփոփմանը։ Թիմերը և առանձին աշխատակիցներ պարգևատրվեցին 2020-ի և 2021-ի ընթացքում ունեցած բացառիկ ներդրման և լավագույն բիզնես արդյունքներ գրանցելու համար։
![](https://staff.am/staffmedia/wp-content/uploads/sites/9/2022/01/awards-1024x684.jpg)
![](https://staff.am/staffmedia/wp-content/uploads/sites/9/2022/01/awards2-1024x684.jpg)
Ցանկանում ենք առանձնացնել, որ համաձայն պարբերաբար անցկացվող «Մշակույթի և ներգրավվածության» հարցման՝ Ընկերության կայուն ներգրավվածության գործակիցը 2021թ․-ին 95% է, ինչը բավականին լավ արդյունք է թե՛ ոլորտի, թե՛ Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Խմբի համեմատությամբ։ Հարցման համաձայն, որպես առավել ուժեղ կողմեր են գնահատվել «Կոկա-Կոլա ՀԲՔ Արմենիա» ընկերությունում զարգացման հնարավորությունները, առաջնորդների աջակցությունը աշխատանքի իրականացման ժամանակ, հաղորդակցության ժամանակ վերջիններիս բաց ու ազնիվ լինելը, դրական աշխատանքային մթնոլորտը և իմաստալից աշխատանքի իրականացումը։
![](https://staff.am/staffmedia/wp-content/uploads/sites/9/2022/01/Engagement-1024x684.jpg)
ԱՇԽԱՐՀՆ ԱՌԱՆՑ ԹԱՓՈՆՆԵՐԻ
«Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա»-ն կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության ծրագրի ռազմավարական հենասյուներից մեկն է համարում թափոնների կառավարումը շրջանաձև տնտեսության շրջանակում։ Այս ուղղվածությամբ 2021թ. կարևորագույն քայլերից մեկն է եղել Երևանի քաղաքապետարանի և «Այ Էս Էս Դի» Համայնքների կայուն զարգացման նորարարական լուծումներ հասարակական կազմակերպության հետ համագործակցությունը, որի արդյունքում Երևանի 50 դպրոցներում արդեն իսկ տեղադրվել է ավելի քան 200 նոր տեսակավորման տարրա՝ թղթե և պլաստիկ թափոնների տեսակավորման համար։ Մշակվել է 6-րդ դասարանցիների համար բնապահպանական աշխատանքային ձեռնարկ։
Ծրագրի շրջանակում նախատեսվում է նաև բնապահպանական դասընթացների կազմակերպում վերոնշյալ 50 դպրոցներում, ինչպես նաև թափոնների կայուն կառավարման վերաբերյալ ուսուցիչների և աշակերտների շրջանակում իրազեկվածության մակարդակի բարձրացմանն ուղղված մի շարք այլ միջոցառումներ։
ԴԵՊԻ ԱՇԽԱՏԱՇՈՒԿԱ. ԵՐԻՏԱՍԱՐԴՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ 2021Թ. ԾՐԱԳՐԻ ԳՐԱՎԻՉ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐԸ
«Կոկա-Կոլա Հելլենիկ Բոթլինգ Քամփնի Արմենիա»-ն շարունակում է իր մեծ ազդեցությունն ունենալ երիտասարդների կյանքի և բիզնեսի հմտությունների զարգացման գործում։ Համավարակով պայմանավորված 2020-2021թթ. «Երիտասարդների զարգացում» ծրագիրը կազմակերպվեց օնլայն՝ Dasaran.am կրթական հարթակի միջոցով։ Մասնավորապես, վերջին երկու տարիներին ծրագրին մասնակցել և որակավորվել են շուրջ 14,000 երիտասարդ։
«Մեկնարկել ենք համագործակցություն նաև Երևանի պետական Համալսարանի, Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի և Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի հետ, ինչի շրջանակներում մեր ավագ մասնագետները՝ որպես հյուր-խոսնակներ, առաջնորդության վերաբերյալ դասախոսություններ են պարբերաբար ունենում ուսանողների համար։ Այս տարի արդեն ունեցել ենք 9 դասախոսություն մեր մասնագետների մասնակցությամբ»,– արդյունքներով կիսվեց Կորպորատիվ հաղորդակցության մասնագետ Անի Զաքինյանը։
Մեկ այլ ուշագրավ նախաձեռնություն են 6 շաբաթը մեկ կազմակերպվող լայվ վեբինարները, որի ընթացքում կրկին տարբեր ոլորտների առաջատար մասնագետները կիսվում են իրենց մասնագիտական և կյանքի հմտություններով՝ շարունակաբար նպաստելով երիտասարդների զարգացմանն ու կարիերայի կողմնորոշմանը։
![](https://staff.am/staffmedia/wp-content/uploads/sites/9/2022/01/CocaCola-Youth-empowered-1-1024x684.jpg)
ԳՐԱՎԻՉ ԳՈՐԾԱՏՈՒ՝ ԸՍՏ ՀԱՅRATE ՄՐՑԱՆԱԿԱԲԱՇԽՈՒԹՅԱՆ
2021 թվականն ամփոփենք «հայrate» մրցանակաբաշխության արդյունքներով, որտեղ «Կոկա-Կոլա ՀԲՔ Արմենիա» ընկերությունը ճանաչվել է Հայաստանի «գրավիչ գործատու»-ներից մեկը: Հետազոտությանը մասնակցել են Հայաստանի առաջատար բուհերի շուրջ 2000 ուսանող, ովքեր գնահատել են գործատուների ձեռնարկած միջոցառումների արդյունավետությունն աշխատաշուկայում։ Ըստ հարցման արդյունքների՝ «Կոկա-Կոլա ՀԲՔ Արմենիա» ընկերությունն ընդգրկվել է ամենագրավիչ հինգ գործատուների ցանկում։
«Մենք շարունակելու ենք ընդլայնել հնարավորությունները երիտասարդների զարգացման համար՝ օգնելով գտնել իրենց տեղը հայաստանյան աշխատաշուկայում», – ոգևորությամբ ընկերության պլաններով կիսվեց Կորպորատիվ հաղորդակցության մասնագետ Անի Զաքինյանը։
Մաղթենք հաջողություն և նոր նպատակներով ու ձեռքբերումներով լի տարի մեր լավագույն գործընկերներից՝ «Կոկա-Կոլա ՀԲՔ Արմենիա»-ին։