Employee of Risk Management Department

Deadline: 15 March 2020

Employment term: Permanent

Category: Banking/credit

Job type: Full time

Location: Yerevan

Job description:

Ռիսկերի կառավարման մասնագետը իրականացնում է Վարկային կազմակերպության մասնաճյուղում/մասնաճյուղերում և այլ վաճառքի կետերում վարկերի տրամադրման գործընթացի ընթացքում պահանջվող  փաստաթղթերի ստուգում, այլ տեղեկատվական աղբյուրների միջոցով համապատասխանության ստուգում, ռիսկերի գնահատում, կարծիքի տրամադրում, իր իրավասությունների  շրջանակում հաստատում կամ մերժում:

Job responsibilities

- Վարկային հայտերի վերլուծություն,

- Վարկունակության գնահատում,

- Վերլուծական հաշվետվությունների կազմում

Required qualifications

  1. ՀՀ օրենքների՝ Վարկային կազմակերպությունների մասին, Կենտրոնական բանկի մասին, Բանկերի մասին, իմացություն
  2. Excel ծրագրի իմացություն
  3. ՀԾ-Բանկի իմացություն (ցանկալի)
  4. Ֆինանսական ոլորտում աշխատանքային փորձ (ցանկալի)
  5. Հաղորդակցվելու գերազանց ունակություն
  6. Արագ որոշումներ կայացնելու ունակություն

Required candidate level: Senior

Additional information

Ինքնակենսագրականները կարող եք ուղարկել [email protected]  էլ. հասցեին: Դիմեք օնլայն staff.am-ի միջոցով և հետևեք ձեր դիմումի ողջ ընթացքին։

You can apply online via staff.am or follow the below application procedure.

Please clearly mention that you have heard of this job opportunity on staff.am

Soft skills

Time management

Adaptability

Flexible

Goal-oriented

Decision making

Fast learning ability

Share this job via your favorite social media channel.

Contact details

Website http://www.credofinance.am/

Phone: (060) 465-555

Find ԿՐԵԴՈ ՖԻՆԱՆՍ ՈՒՎԿ ՓԲԸ on social media