Հաճախորդների առցանց ներգրավման և պահպանման մասնագետ
Deadline: 12 July 2024
Employment term: Permanent
Category: Sales/service management
Job type: Full time
Location: Yerevan
Job description:
Իզի Փեյ թիմը փնտրում է նոր թիմակցի՝ Հաճախորդների առցանց ներգրավման և պահպանման մասնագետի թափուր հաստիքը համալրելու նպատակով։ Մեր հաջողակ թեկնածուն պետք է ունենա վարժ, գրագետ, հավասարակշռված խոսք և պատասխանատվության բարձր զգացում։Թիմում մենք կարևորում ենք ազնվությունը, պատասխանատվությունը և նորարարությունը։ Որպես ընկերություն մենք ձգտում ենք դարձնել մեր օգտատերերի ֆինանսական կյանքն ավելի պարզ։
/en/hachakhordneri-arhtsants-nergravman-ew-pahpanman-masnaget-2
Job responsibilities
- Ապահովել Ընկերության հաճախորդների հետ հետադարձ կապը և իրականացնել նպատակային մոնիթորինգ,
- ապահովել հետադարձ կապ հաճախորդների հետ, հավաքագրել վերջիններիս խնդիրները, ներկայացնել և անհրաժեշտության դեպքում ուղղորդել, նպաստել վերջիններիս լոյալության մակարդակի բարձրացմանը,
- հաճախորդներին ծանոթացնել նոր պրոդուկտների հետ,
- ներգրավել EasyWallet-ի նոր հաճախորդներ,
- իրականացնել նպատակային հարցումներ, ներկայացնել նոր առաջարկներ, սպասարկման հետ կապված այլ գործառույթներ,
- ապահովել հաճախորդների նույնականացումը,
- առանձնացնել EasyWallet-ի հաճախորդների թիրախային խմբերը և իրականացնել հեռահար վաճառքներ,
- համագործակցել Ընկերության մյուս ստորաբաժանումների հետ, աջակցել աշխատանքային գործընթացնեորւմ ծագող խնդիրներին։
Required qualifications
- Բարձրագույն կրթություն,
- աշխատանքային փորձը համապատասխան ոլորտում ցանկալի է,
- հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների լավ իմացություն,
- հաճախորդների հետ շփման կարողություն,
- վերլուծելու ունակություն,
- ֆինանսական և ՏՏ ոլորտի գիտելիքներ,
- MS Excel ծրագրի լավ իմացություն
- արագ կողմնորոշվելու ունակություն,
- թիմային աշխատանք:
Required candidate level: Mid level
Additional information
Եթե Ձեր գիտելիքները, մասնագիտական փորձը և որակավորումները համապատասխանում են վերը նշված հաստիքի պահանջներին և Դուք հետաքրքրված եք միանալու «Իզի Փեյ» թիմին, խնդրում ենք Ձեր ինքնակենսագրականը (CV) ուղարկել hachakhordneri-nergravman-ew-pahpanman-masnaget-1.easypay@e.hirebee.ai էլ.փոստի հասցեին՝ մինչև հայտարարության վերջնաժամկետը՝ վերնագիր (subject) տողում պարտադիր նշելով հաստիքի անվանումը:
Soft skills
Communication skills in different languages
Share this job via your favorite social media channel.
About Company
EasyPay, one of the leading fintech companies in the market, has been offering simple and innovative payment solutions since 2014 and currently has 3900+ payment kiosks installed in the territory of the RA and Artsakh. To make payments from anywhere and anytime, a digital wallet called easywallet is here to help with its 800+ services.
We are guided by a common principle: to make financial life easier. To live in peace with the rapidly changing world and the lack of time, we offer financial tools that make life easy. The idea of easiness also extends to the communication we establish with our users. When it comes to the work environment, we maintain the balance of formal and informal relations since it’s about people rather than positions.
And because a team is about people, the best investment is the one directed to employee development and wellbeing. EasyPay provides its employees with a benefits package that includes health insurance, paid extra days off, professional development reimbursement, corporate events, and more.
EasyPay in numbers
250+ specialists
>50% female employees
9 years on the market
Learn more about us at: www.easypay.am/en
Photo Gallery
Benefits
Contact details
Website http://www.easypay.am
Phone: +37411247247
Address: Ադոնցի 8/171, Yerevan, Armenia