21-րդ դարում, երբ աշխարհը գնում է ավտոմատացման ու թվում է, թե ամեն ինչ հնարավոր է կառավարել տեխնոլոգիաների միջոցով, ամենակարևոր ու անփոխարինելի տեղում շարունակում են մնալ մարդկային հարաբերությունները։ Կարելի է ասել, որ բիզնեսի հիմնասյուներից մեկը հենց հաճախորդամետ քաղաքականություն վարելն է, հաճախորդների կարիքները բացահայտելն ու օպտիմալ կերպով դրանք բավարարելը (կամ հաճախորդների ճիշտ կազմակերպված սպասարկումն ու աջակցությունը)։
Եթե սիրում եք օգնել մարդկանց և Ձեզ տեսնում եք մարդկանց սպասարկելու ոլորտում, ապա կարդացեք StaffBlog-ի անդրադարձը ոլորտում առկա հնարավորություններին՝ staff.am գործընկեր կազմակերպություններում։
ԱյԴի Բանկը, որը կարևորում է թափանցիկությունը իր հաճախորդների, ներդրողների և հանրության նկատմամբ` բանկային գործունեությունն իրականացնելով լավագույն միջազգային կորպորատիվ չափանիշներին համապատասխան, իր թիմ է հրավիրում ճշտապահ և պատասխանատու հեռախոսազանգերի կենտրոնի մասնագետի:
HSBC Բանկ Հայաստանը, որի նպատակն է հաճախորդների և գործարարների առջև նոր հնարավորություններ բացելն ու տնտեսության զարգացման համար նախապայմաններ ստեղծելը, աշխատանքի է հրավիրում Branch Representative-ի, ով կունենա գրավոր և բանավոր հաղորդակցության գերազանց հմտություններ։
Veon Armenia-ն, որը ներկայանում է իր Beeline ապրանքանիշով, Հայաստանի խոշորագույն հեռահաղորդակցության ընկերությունն է։ Այժմ ընկերությունը փնտրում է առաջնորդելու հմտությամբ և թիմ կառուցելու ունակությամբ կենտրոնի վաճառքի և սպասարկման գրասենյակների ուղղության ղեկավարի։
Ucom-ը, գործելով խիստ մրցակցային և արագ զարգացող շուկայում, կարճ ժամանակում կարողացավ կայուն դիրք ամրապնդել հայկական ամրակցված լայնաշերտ ինտերնետի շուկայում։ Ընկերությունը շարունակում է համալրել իր թիմը ու աշխատանքի է հրավիրում վաճառքի և սպասարկման մասնագետի, ով կլինի ճկուն և կունենա թիմում աշխատելու հմտություն։
TotoGaming ընկերությունը, որի նպատակն է առաջարկել իր հաճախորդներին այն ամենը, ինչ կարող են ակնկալել բացառիկ ծառայություններ մատուցող համընդհանուր վստահելի բրենդից, համալրում է իր սպասարկման կազմակերպման թիմը և հրավիրում աշխատանքի պարսկախոս հաճախորդների սպասարկման մասնագետների:
ԱրմՍվիսԲանկ-ի տեսլականն է լինել ՀՀ-ում կորպորատիվ, ներդրումային և փրայվիթ բանկային ծառայություններ մատուցող առաջատար Բանկ` անձնակազմի պրոֆեսիոնալիզմի ու ճկունության, սպասարկման որակի շնորհիվ: Այժմ բանկի հաճախորդների սպասարկման դեպարտամենտի գործառնական բաժնին անհրաժեշտ է համապատասխան աշխատանքային փորձով մասնագետ:
Բիբլոս Բանկ Արմենիան, որն իր ջանքերը հիմնականում կենտրոնացնում է առեվտրա-վարկային և մանրածախ բանկային ծառայություններ մատուցելու զարգացման ուղղությամբ, փնտրում է կորպորատիվ հաճախորդների հետ կապերի մենեջերի, ով նպատակասլաց է ու ցանկանում է գրանցել աճ իր կարիերայում։
Q-group-ը առաջարկում է ցանցերի ամբողջական համակարգող կառավարում, խորհրդատվություն, տեխնիկական սպասարկում, բարձրորակ աջակցություն օգտվողներին՝ հիմնված է միջազգային լավագույն ստանդարտների և մեթոդիկայի վրա, ինչպես նաև IT ծառայությունների լիարժեք կոմպլեքս` հիմնված աութսոուրսինգի սխեմայի վրա: Ներկայումս ընկերությունը փնտրում է հետևողական և մանրամասներին ուշադիր հաճախորդների սպասարկման օգնականների, ովքեր կաշխատեն ԱՄՆ-ի նորաբաց մասնաճյուղի համար։
Էվոկաբանկը, որը մշտապես կատարելագործում է իր ծառայությունները՝ դարձնելով մարդկանց կյանքն ավելի հարմարավետ, հրավիրում է առաջնահերթությունները որոշելու կարողությամբ սպասարկման որակի կառավարման բաժնի պետի՝ միանալու իր զարգացող թիմին։
Իսկ վերջում ներկայացնում ենք մի քանի խորհուրդ՝ հաճախորդների սպասարկման ոլորտի սկսնակ մասնագետների համար՝
1. Մշտապես լսեք հաճախորդին, փորձեք հասկանալ նրա խնդիրը և առաջարկել արդյունավետ լուծումներ,
2. Յուրաքանչյուր հարցին նայեք ոչ միայն Ձեր և ընկերության, այլ նաև հաճախորդի տեսանկյունից,
3. Մշտապես տրամադրվեք դրական առ հաճախորդ և եղեք բարեհամբույր՝ անկախ իրավիճակից։