21-րդ դարում, երբ աշխարհը գնում է ավտոմատացման ու թվում է, թե ամեն ինչ հնարավոր է կառավարել տեխնոլոգիաների միջոցով, ամենակարևոր ու անփոխարինելի տեղում շարունակում են մնալ մարդկային հարաբերությունները։ Կարելի է ասել, որ բիզնեսի հիմնասյուներից մեկը հենց հաճախորդամետ քաղաքականություն վարելն է, հաճախորդների կարիքները բացահայտելն ու օպտիմալ կերպով դրանք բավարարելը (կամ հաճախորդների ճիշտ կազմակերպված սպասարկումն ու աջակցությունը)։

Եթե սիրում եք օգնել մարդկանց և Ձեզ տեսնում եք մարդկանց սպասարկելու ոլորտում, ապա կարդացեք StaffBlog-ի անդրադարձը ոլորտում առկա հնարավորություններին՝ staff.am գործընկեր կազմակերպություններում։

ID_Bank_support

ԱյԴի Բանկը, որը կարևորում է թափանցիկությունը իր հաճախորդների, ներդրողների և հանրության նկատմամբ` բանկային գործունեությունն իրականացնելով լավագույն միջազգային կորպորատիվ չափանիշներին համապատասխան, իր թիմ է հրավիրում ճշտապահ և պատասխանատու հեռախոսազանգերի կենտրոնի մասնագետի:

Դիմել հիմա

HSBC_support

HSBC Բանկ Հայաստանը, որի նպատակն է հաճախորդների և գործարարների առջև նոր հնարավորություններ բացելն ու տնտեսության զարգացման համար նախապայմաններ ստեղծելը, աշխատանքի է հրավիրում Branch Representative-ի, ով կունենա գրավոր և բանավոր հաղորդակցության գերազանց հմտություններ։

Դիմել հիմա

Beeline_support

Veon Armenia-ն, որը ներկայանում է իր Beeline ապրանքանիշով, Հայաստանի խոշորագույն հեռահաղորդակցության ընկերությունն է։ Այժմ ընկերությունը փնտրում է առաջնորդելու հմտությամբ և թիմ կառուցելու ունակությամբ կենտրոնի վաճառքի և սպասարկման գրասենյակների ուղղության ղեկավարի։

Դիմել հիմա

Ucom_support

Ucom-ը, գործելով խիստ մրցակցային և արագ զարգացող շուկայում, կարճ ժամանակում կարողացավ կայուն դիրք ամրապնդել հայկական ամրակցված լայնաշերտ ինտերնետի շուկայում։ Ընկերությունը շարունակում է համալրել իր թիմը ու աշխատանքի է հրավիրում վաճառքի և սպասարկման մասնագետի, ով կլինի ճկուն և կունենա թիմում աշխատելու հմտություն։

Դիմել հիմա

toto_support

TotoGaming ընկերությունը, որի նպատակն է առաջարկել իր հաճախորդներին այն ամենը, ինչ կարող են ակնկալել  բացառիկ ծառայություններ մատուցող համընդհանուր վստահելի բրենդից, համալրում է իր սպասարկման կազմակերպման թիմը և հրավիրում աշխատանքի պարսկախոս հաճախորդների սպասարկման մասնագետների:

Դիմել հիմա

armswissbank_suppotr

ԱրմՍվիսԲանկ-ի տեսլականն է լինել ՀՀ-ում կորպորատիվ, ներդրումային և փրայվիթ բանկային ծառայություններ մատուցող առաջատար Բանկ` անձնակազմի պրոֆեսիոնալիզմի ու ճկունության, սպասարկման որակի շնորհիվ: Այժմ բանկի հաճախորդների սպասարկման դեպարտամենտի գործառնական բաժնին անհրաժեշտ է համապատասխան աշխատանքային փորձով մասնագետ:

Դիմել հիմա

Byblos_support___

Բիբլոս Բանկ Արմենիան, որն իր ջանքերը հիմնականում կենտրոնացնում է առեվտրա-վարկային և մանրածախ բանկային ծառայություններ մատուցելու զարգացման ուղղությամբ, փնտրում է կորպորատիվ հաճախորդների հետ կապերի մենեջերի, ով նպատակասլաց է ու ցանկանում է գրանցել աճ իր կարիերայում։

Դիմել հիմա

q-group_support

Q-group-ը առաջարկում է ցանցերի ամբողջական համակարգող կառավարում, խորհրդատվություն, տեխնիկական սպասարկում, բարձրորակ աջակցություն օգտվողներին՝ հիմնված է միջազգային լավագույն ստանդարտների և մեթոդիկայի վրա, ինչպես նաև IT ծառայությունների լիարժեք կոմպլեքս` հիմնված աութսոուրսինգի սխեմայի վրա: Ներկայումս ընկերությունը փնտրում է հետևողական և մանրամասներին ուշադիր հաճախորդների սպասարկման օգնականների, ովքեր կաշխատեն ԱՄՆ-ի նորաբաց մասնաճյուղի համար։

Դիմել հիմա

evoca_support

Էվոկաբանկը, որը մշտապես կատարելագործում է իր ծառայությունները՝ դարձնելով մարդկանց կյանքն ավելի հարմարավետ, հրավիրում է առաջնահերթությունները որոշելու կարողությամբ սպասարկման որակի կառավարման բաժնի պետի՝ միանալու իր զարգացող թիմին։

Դիմել հիմա

Իսկ վերջում ներկայացնում ենք մի քանի խորհուրդ՝ հաճախորդների սպասարկման ոլորտի սկսնակ մասնագետների համար՝ 

1. Մշտապես լսեք հաճախորդին, փորձեք հասկանալ նրա խնդիրը և առաջարկել արդյունավետ լուծումներ,

2. Յուրաքանչյուր հարցին նայեք ոչ միայն Ձեր և ընկերության, այլ նաև հաճախորդի տեսանկյունից,

3. Մշտապես տրամադրվեք դրական առ հաճախորդ և եղեք բարեհամբույր՝ անկախ իրավիճակից։