Corporate Customers Call Center Specialist

Deadline: 20 August 2019

Employment term: Permanent

Category: Sales/service management

Job type: Full time

Location: Yerevan

Job description:

Պատասխանել Յուքոմ ընկերության ծառայությունների վերաբերյալ բաժանորդների կողմից գրավոր հարթակների և զանգի միջոցով ստացվող հարցումներին: 

Job responsibilities

  • Պատասխանել կորպորատիվ հաճախորդների, ինչպես նաև ՄՏՏ ընկերության զանգերին և գրավոր հարթակներում (պաշտոնական կայքի և Յուքոմ հավելվածի Առցանց օգնություններ, Ֆեյսբուք, Ինստագրամ սոցիալական հարթակների մեկնաբանություններ և անձնական նամակներ, 444 էլ․ փոստի նամակներ, Android և IOS ՕՀ-ում ընկերության բոլոր հավելվածների մեկնաբանություններ), տրամադրել ընդհանուր տեղեկություններ ընկերության առաջարկների, ծառայությունների, սակագնային պլանների, խթանիչ միջոցառումների մասին, պատասխանել հաշվեկշռի և հաշիվների վերաբերյալ հարցումներին, հաճախորդներին տեղեկացնել գրանցված խափանման հայտերի կարգավիճակի մասին, անհրաժեշտության դեպքում տրամադրել տեխնիկական աջակցություն,
  • Առաջին գանգով լուծում տալ հաճախորդների խնդիրներին և անհրաժեշտության դեպքում բացահայտել խնդիրներն ու հրատապ խնդիրներին  հետագա լուծում տալու նպատակով դրանք ներկայացնել խափանումների վերացման համար պատասխանատու թիմին,
  • Անհրաժեշտության դեպքում կատարել վճարման վերջնաժամկետի երկարացում, գումարային սահմանաչափի փոփոխություն և այլ տարատեսակ գործարքների շարժական և ֆիքսված կապի կորպորատիվ բաժանորդների համար
  • Մասնակցել նոր ծառայությունների վերաբերյալ կազմակերպվող  նախապատրաստական դասընթացերին,

Required qualifications

  • Բարձրագույն կրթություն (բակալավրի աստիճան) կամ ուսանող,
  • Ցանկալի է աշխատանքային փորձ թեժ գիծ ծառայությունում կամ հաճախորդների սպասարկմանը այլ առնչվող ոլորտներում,
  • Հասանելիություն առավոտյան, ցերեկային ու երեկոյան հերթափոխով աշխատելու համար,
  • Գերազանց բանավոր և գրավոր խոսք,
  • Թիմային աշխատանքի հմտություններ,
  • Լսելու ունակություն,
  • Սթրեսակայունություն,
  • Հաճախորդամետ մոտեցում,
  • Բջջային սարքավորումների վերաբերյալ հիմնական գիտելիքներ,
  • MS Office ծրագրային փաթեթի (Word, Excel, Power Point, Outlook) և ինտերնետի իմացություն
  • Հայերենի, անգլերենի և ռուսերենի գերազանց իմացություն:

Required candidate level: Junior

Additional information

You can apply online via staff.am or follow the below application procedure.

Հետաքրքրված անձինք կարող են ուղարկել իրենց ինքնակենսագրությունները [email protected]   էլ. հասցեին` վերնագրի դաշտում նշելով “Կորպորատիվ հաճախորդների զանգերի սպասարկման կենտրոնի մասնագետ”: Հարցազրույցի կհրավիրվեն միայն պահանջներին համապատասխանող անձինք ում հետ կիարականցվի նաև գրավոր խոսքի ստուգում թեստային չաթերի միջոցով։

Please clearly mention that you have heard of this job opportunity on staff.am

Professional skills

Costumer service

Soft skills

Written communication skills

Communication skills

Share this job via your favorite social media channel.

Contact details

Website https://www.ucom.am/en/personal/

Phone: +37411444444

Address: Yerevan Plaza Business Center, Yerevan, Armenia

Find Ucom LLC on social media