Հաճախորդների սպասարկման մասնագետ Մալաթիա մ/ճ
Deadline: 31 July 2024
Employment term: Permanent
Category: Banking/credit
Job type: Full time
Location: Yerevan
Job description:
«ԱյԴի Բանկ» ՓԲԸ-ն Հաճախորդների սպասարկման մասնագետի հաստիքը զբաղեցնելու համար փնտրում է փորձառու, մոտիվացված և հմուտ թեկնածուի, ով պատասխանատու է ստորև նշված պարտականությունները կատարելու համար։
/en/hachakhordneri-spasarkman-masnaget-malatia-mch
Job responsibilities
- Հաճախորդների սպասարկում, hաշվարկադրամարկղային ծառայությունների մատուցում (կանխիկ և անկանխիկ),
- Հաճախորդների հաշիվների բացում, սպասարկում, ավանդների ներգրավում, սպասարկում, վարկերի սպասարկում, վճարահաշվարկային գործառնությունների իրականացում,
- Ոսկու գրավադրմամբ տրամադրվող վարկերի ձևակերպում, տրամադրում,
- Արտարժույթի կանխիկ և անկանխիկ առք ու վաճառքի իրականացում,
- Կոմունալ վարձավճարների ընդունում;
- Շարունակական ռոտացիաներ։
Required qualifications
- Բարձրագույն տնտեսագիտական,
- Կանխիկ դրամի հետ աշխատելու փորձ,
- Համակարգչային գիտելիքների լավ իմացություն (MS Office),
- Հայերեն և ռուսերեն լեզուների իմացություն,
- Հաղորդակցման և բանակցություններ վարելու հմտություն,
- Թիմային աշխատանքի պատրաստակամություն,
- Տարբեր իրավիճակներում աշխատելու և արագ կողմնորոշվելու ունակություն:
Required candidate level: Mid level
Additional information
Փորձաշրջանի բարեհաջող ավարտից հետո Բանկն իր աշխատակիցներին առաջարկում է արտոնությունների լայն փաթեթ, մասնավորապես, բժշկական ապահովագրություն, պարգևատրման ճկուն համակարգ, սպորտակումբների ծառայություններից օգտվելու կորպորատիվ փաթեթ, արտոնյալ պայմաններով բանկային ծառայություններ և այլն:
Եթե ձեր գիտելիքները, մասնագիտական փորձն և որակավորումները համապատասխանում են վերը նշված հաստիքի պահանջներին և դուք հետաքրքրված եք միանալու ԱյԴի Բանկի թիմին, խնդրում ենք լրացնել հայտարարությանը կից ներկայացված դիմում-հայտը և այն ուղարկել hr@idbank.am էլ.փոստի հասցեին՝ մինչև հայտարարության վերջնաժամկետը՝ վերնագիր (subject) տողում պարտադիր նշելով հաստիքի անվանումը։ Հարցազրույցի կհրավիրվեն նախնական ընտրությունը անցած դիմորդները։
Professional skills
LSoft
Share this job via your favorite social media channel.
About Company
"IDBank" CJSC was founded in 1990 as "Anelik Bank" Limited Liability Company and was renamed to "IDBank" CJSC since 04.06.2018.
The Bank’s mission is to be the first choice Bank for the customers as the best innovative Bank providing the customers with personalized unique digital solutions.
To learn more about the Bank, please visit: https://www.idbank.am/
Mission, Vision and Values
Our Mission
Our business is about getting the unconditional right to be our customers’ first choice as the best innovative bank in Armenia.
Our Vision
To become a leading digital bank by expanding our innovative customer-focused business via breakthrough growth.
Our Values
- We are innovative
- We are transparent
- We are credible
- We are loyal
- We are a team
View more
View Less
Photo Gallery
Benefits
Contact details
Website https://www.idbank.am/
Phone: +37410593333
Address: 13 Vardanants str., Yerevan, Armenia