Process administrator

Deadline: 26 December 2018

Employment term: Permanent

Category: Other IT

Job type: Full time

Location: Yerevan

Job description:

EasyPay թիմին անհրաժեշտ է պրոցեսինգի ադմինիստրատոր

Job responsibilities

·        Համակարգչի տեխնիկական սպասարկում

·        Ընկերության ադմինիստրատիվ ինտերֆեյսում տվյալների մուտքագրում և խմբագրում

·        Պարբերաբար ամփոփ վիճակագրության տրամադրում և ընթացիկ խնդիրների զեկուցում

Required qualifications

·        Windows օպերացիոն համակարգի լավ իմացություն

·        Ցանցային սարքավորումների հետ աշխատելու, կարգավորումներ անելու ունակություն

·        Թիմում աշխատելու ունակություն

·        Արագ կողմնորոշվելու և ժամկետները պահպանելու կարողություն

·        Աշխատանքը ինքնուրույն պլանավորելու և կազմակերպելու ընդունակություն

·        Գիտելիքների և հմտությունների անընդհատ բարելավման պատրաստակամություն

·        Պատասխանատվության բարձր զգացում

·        Ծանրաբեռնված/սեղմ ժամկետներում աշխատելու, առաջադրանքները առանց վերահսկման արդյունավետ կատարելու կարողություն

Additional information

Վերոնշյալ պահանջներին համապատասխանող թեկնածուներին խնդրում ենք ուղարկել Ձեր ինքնակենսագրականները /նկարով/ [email protected] հասցեով: Հաղորդագրության վերնագիր դաշտը անհրաժեշտ է լրացնել հետևյալ կերպ` «Պրոցեսինգի ադմինիստրատոր»:

Please clearly mention that you have heard of this job opportunity on staff.am

Share this job via your favorite social media channel.

Contact details

Website։ http://www.easypay.am

Phone: (011) 261-011, (011) 247-247

Address: , Armenia

Find Easy Pay LLC on social media